این اطلاعات در طراحی کارت ویزیت از آن جهت الزامیست که اگر هر کدام از آن ها را حذف کنید، مخاطب دچار سردرگمی می شود و یا اطلاعات ناقصی در مورد شما بدست می آورد. خود این موضوع می تواند باعث عدم اعتماد مخاطب یا مشتری به شما و کسب و کارتان شود و در نتیجه بخش زیادی از هزینه تبلیغاتی شما به هدر برود. شرکتهای معتبر همیشه اطلاعات کاملی در اختیار مخاطبانشان قرار می دهند.
چگونه اطلاعات مهم را در طراحی کارت ویزیت قرار دهیم؟
در درجه اول باید گفت که اطلاعات اصلی کارت ویزیت همانند نام برند تجاری و زمینه فعالیت شرکت و همچنین اطلاعات تماس باید از دیگر اطلاعات متنی واضح تر و با سایز بزرگتر باشند. استفاده از چاپ کارت ویزیت به صورت دو رو (پشت و رو) فضای طراحی را برای شما دو برابر می کند، پس با توجه به محدودیت فضا سعی کنید که از دو طرف کارت ویزیت استفاده نمایید. اگر می خواهید کارت ویزیت شما جلوه زیباتری داشته باشد، در یک طرف آن فقط لوگو و رنگهای مناسب (برای اطلاعات بیشتر مطلب روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت را مطالعه نمایید) و در طرف دیگر اطلاعات متنی و اطلاعات تماس را درج کنید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت می تواند کارت ویزیت شما را جذاب تر نماید.